28 Ocak 2009 Çarşamba

** 23 Nisan


23 NİSAN

2 Ben yirmi üç Nisan’ım
Yirmisiyim baştayım
Bugünün anlamını
Anlayacak yaştayım

Kutlanırken her yerde
Bayramın yıldönümü
Kutlayacağım bende
Bu sevimli günümü


3 Ben olmadan tam olmaz
Yirmi üçü nisanın
Sevincine son olmaz
Böyle günde insanın

Feda olsun ulusa
Gerekirse canım da
Ataların öz kanı
Dolaşıyor kanımda


N Nisanın baş harfiyim
Baş üstünde yerim var
Yurdum için döktüğüm
Nice alın terim var

İşte aldım yerimi
Karşınıza gelerek
Kutlayalım bayramı
Sevinerek gülerek






İ İ en başta olsaydı
İnsan olurdu nisan
Atatürk’tür her zaman
İnandığım tek insan

Çocukların bayramı
Yapan O’dur bu günü
O’dur yıkıp kaldıran
Faydasız gördüğünü

S Ben nisanın ortası
Omurgası gibiyim
Şu konuşan tabloda
Ben de söz sahibiyim

Yerimizle yurdumuz
Türkiye’dir Türkiye
Toplansın da çocuklar
Başlayalım türküye

A “A” harfini görünce
Atatürk’ü özlerim
Dolaştığım her yerde
O’nu arar gözlerim

O kurtardı vatanı
Düşmanların elinden
Düşürmezdi ulusu
Gece, gündüz elinden

N Tamamlansın benimle
Adı güzel günümüz
23 Nisanlarla
Artar bizim ünümüz

Yazdığımız şu yazı
Anlımızda yazılı
Cumhuriyet temeli
Gönlümüzde kazılı
2 Tamamlandı tablomuz
Eksiğimiz kalmadı
Gelmeyenler olup da
Bizi derde salmadı


3 Katılmayan olur mu
Böyle bir topluluğa
Kim istemez ulaşmak
Böyle bir mutluluğa


N Eleleyiz her yerde
Savaşlarda barışta
Olmalıyız en önde
Hayat denen yarışta


İ Konuşan bir tabloyuz
Biz yan yana durunca
Yansı yapar ışıklar
Yüzümüze vurunca


S Tablomuzu görsünler
Gelsin de arkadaşlar
Geç kalmadan gidelim
Bugün tören tez başlar


A (kapıdan bakar döner.)
Sesleri var dışarıda
Neredeyse gelirler
Şu konuşan tabloya
Bir aferin verirler




N İşte kapı açıldı
Bayrağımız göründü
Her çocuk,her yer O’nun
Al rengine büründü

0 yorum:

 

♥ ♥ ♥ OKUL ÖNCESİ ETKİNLİK PAYLAŞIMI ♥ ♥ ♥ Copyright © 2009 Flower Garden Ipietoon tarafından Tadpole's Notez i�in dizayn edildi. Çiçek resmi: Dapino Türkçe Tam Bir Blog