9 Ocak 2010 Cumartesi

** Kontak lens nasıl üretiliyor??







Artık gözlüklerin yerini alan kontak lensler birçoğumuz için hayatımızın vazgeçilmezleri halini aldı.Lensi gördüğümde nasıl yapıldığını gerçekten çok merak etmiştim.Düşünsenize incecik plastik birşey var elinizde,bunu gözünüze takıyorsunuz ve hiç birşey hissetmiyorsunuz ki gözümüze küçücük bir toz parçası kaçtığı zaman nasıl rahatsız ediyor.Bunun dışında bu incecik şey nasıl oluyorda bizim net bir şekilde görmemizi sağlıyor gerçekten merak uyandıran birşey olmuştu bu lensler bende.

Bir blogu incelerken( http://feeds.feedburner.com/bunubugunogrendim ) orada kontak lenslerin nasıl yapıldığına daiar bir video paylaşılmış ve hemen izledim izleyince gerçekten çok şaşırdım. Benim gibi merak edenler varsa onlarında merakını gidermek adına video sitesinin adresini sizlerle paylaşmak istedim.

İŞTE LİNK : http://feeds.feedburner.com/bunubugunogrendim

MUTLAKA İZLEMNİZİ TAVSİYE EDERİM..

İYİ SEYİRLER:))

0 yorum:

 

♥ ♥ ♥ OKUL ÖNCESİ ETKİNLİK PAYLAŞIMI ♥ ♥ ♥ Copyright © 2009 Flower Garden Ipietoon tarafından Tadpole's Notez i�in dizayn edildi. Çiçek resmi: Dapino Türkçe Tam Bir Blog