29 Mart 2010 Pazartesi

** Meteoroloji gezimiz









Meteorolojiye geçen hafta perşembe günü(25.03.2010) geziye gidecektik ama bazı sebeplerden dolayı gezimiz ertelendi.Bugün (29.03.2010 pzt) nihayetinde gezimize gidebildik ama kuzucuklarımın şansından hava o kadar soğuktu ki inş yarına hastalanmazlar. Anlatılanlardan pek bişey anlamadılar:((Sadece rüzgarın hızı nasıl ve ne ile ölçülüyormuş onu anladılar.
Hatta bi ara bizi gezdiren görevli anlatırken burada bir havuzumuz var bu da havadaki nem ....... falan diye anlatırken bir öğrencim havuz lafını duyar duymaz :
öğretmenim o havuz derin mi? insanlar yüzüyolar mı o havuzda diye sormaya başladı:)) bi alem bu çocuklar:))
Neyse görevli bize anlatacaklarını anlattı ve bitti.Benimkiler kendilerini hemen papatyaların çiçeklerin arasına attılar kucak dolusu papatya topladılar:))
Güzel ve eğlenceli bir gündü bizim için:))







25 Mart 2010 Perşembe

'' Que si Que no '' müziği eşliğinde dans :))


Artık öğrencilerim serbest zaman etkinliğinde oyuncak oynamak istemiyorlar.Ben serbest zaman etkinliği boyunca hep çocuk şarkıları açıyorum bi çok şarkıyı öğretmediğim halde bu şekilde öğreniyorlar. Ama bu aralar çocuk şarkılarıda ilgilerini çekmez oldu Que si Que no şarkısına karşı bi ilgileri var çok sever oldular bu şarkıyı şarkı eşliğinde sürekli dans ediyorlar,hatta şarkıya eşlik bile ediyorlar.

21 Mart 2010 Pazar

** Çim kız


Küçük kurbaanın sitesine bakarken paylaşmış oldukları bu güzel çim kızlar çok hoşuma gitti.Kısaca ben bu çim kızlara bayıldım:)) ve hemen sizlerle paylaşmak istedim.
bu hafta inş sınıfımda bende çim kızlar yapacağım:))

Küçük kurbaanın sitesini ziyaret etmek isterseniz işte adresi http://sekerkokusu.blogspot.com/2010/03/ilkbahar.html

** Kapı süsü


Yapımı kolay olmasına rağmen çok güzel görünen bir kapı süsü olmuş.

Ellerine sağlık Derya öğretmenim.Paylaşımınız içinde teşekkürler:))

** Dolap kapaklarını süsleyelim



Derya öğretmenimiz yine harika bir çalışma yapmış bence.Görüntüsü pek hoş olmayan bir dolabın kapağına güzel bir ağaç yaparak dolabına hoş bir görüntü kazandırmış.Elleirne sağlık Derya öğretmenim.
Ayrıca paylaşımınız içinde TEŞEKKÜR EDERİM.

19 Mart 2010 Cuma

** Yaratıcı Blogger Ödülü




Sevgili Merve AKYOL öğretmenimiz blogumu yaratıcı blogger ödülüne layık görmüş bu beni çok mutlu etti.Kendisine teşekkür ederim.İşte merve öğretmenimizin paylaşım dolu sitesinin adresi http://www.okuloncesipaylasim.com/2007_08_01_archive.html


Ödülü alanların yapması gereken bazı şeyler varmış.Eee o zaman bizde görevimizi yerine getirelim hemen demi ama:))


Ödülün şartları işte bunlar:
1- Sizi ödüllendirene teşekkür edin.
2- Sizi ödüllendirenin blog linkini yayınlayın.
3- Ödülün logosunu yayınlayın.
4- 7 yaratıcı blogger ödüllendirin.
5- 7 bloğun linkini yayınlayın.
6- Ödüllendirdiklerinizi haberdar edin.
7. Kendiniz hakkında 7 ilginç şey yazın.



Benimde takip etmeye çalıştığım,incelerken zevk aldığım,bilgilendiğim siteler arasında,
1. minik kurbanın blogu :)) http://sekerkokusu.blogspot.com/
2.Nezihe öğretmenimin güzel paylaşımlarla dolu o güzel sitesi http://www.inciminci.com/
3.Adı üstünde etkinlik dünyası :)) http://etkinlikdunyasi.blogspot.com/
4.Faydalandığım diğer güzel site ise bisgen :)) http://bisgen.blogspot.com/
5.Merve öğretmenimin paylaşım dolu sitesini de unutmadım tabi ki http://www.okuloncesipaylasim.com/
6.
7. Son ikisi boş kaldı ama şuan için inanın hatırlayamıyorum:((


Kendimle ilgili ilgin 7 şey ne acaba :?? Bunu hiç düşünmemiştim.Düşünüp sonra düzenleme yaparım inş.






17 Mart 2010 Çarşamba

** Çanakkale şehitler abidesi





ÇANAKKALE SAVAŞI
Gülmeyiniz ey düşmanlar,
Çanakkale geçilemez.
Bekler nice kahramanlar,
Çanakkale geçilemez.


Filo, filoya dayansa,
Yerler bomba ile yansa,
Siperler kana boyansa,
Çanakkale geçilemez.


On Sekiz Mart Zaferi’ni,
Herkes tanır Türk erini,
Ölür de vermez yerini,
Çanakkale geçilemez.
Türk’ün göğsü,Türk’ün kolu,
İman ile kuvvet dolu,
Aslan yurdu Gelibolu,
Çanakkale geçilemez.


Akan kanlar dönse sele,
Conkbayır’ı geçmez ele,
Dünya kopup gelse bile,
Çanakkale geçilemez.
Birçok milletin askeri,
Yenilerek kaçtı geri,
Anladılar Türk’ün yeriÇanakkale geçilemez.

Ali Osman ATAK

13 Mart 2010 Cumartesi

** Mevsim grafiği














Bu güzel mevsim grafiğini hazırlayan ve burada paylaşmama izin veren Derya BOZDEMİR öğretmenimize teşekkür ederim..
Ellerine sağlık Derya öğretmenim..


5 Mart 2010 Cuma

** Kolay marakas yapımı




Plastik ya da pet bardakların içine bakliyat,boncuk vs koyulur.
Bardaklar arasına abeslang(dil baskı çubuğu) koyulup sabitlenir.
Daha sonra üzerini pullarla,renkli ya da desenli bantlarla süslendikten sonra marakasınız hazır.Güle güle kullanın:))
bu güzel örnek yabnacı kaynaklardan alıntıdır.

3 Mart 2010 Çarşamba

** Çocuk ve müzik


1 Mart 2010 Pazartesi

** El ve ayak baskısı ile neler yapılmış neler :))















































http://www.inciminci.com/ sitesinde paylaşılan bir çok güzel etkinlik arasında ayak baskısı ile yapılmış olan traktör çok hoşuma gitti. içeriğe bakmak için tıkladığımda alıntı yapılan sitenin adresininde paylaşılmış olduğunu gördüm ve kaynak isteyi inceledim. Sitede o kadar güzel baskı örnekleri vardı ki bende hemen beğendiklerimi sizlerle paylşamak istedim inş sizlerde beğenirsiniz.
İşte kaynak sitenin adresi http://funhandprintart.blogspot.com/





 

♥ ♥ ♥ OKUL ÖNCESİ ETKİNLİK PAYLAŞIMI ♥ ♥ ♥ Copyright © 2009 Flower Garden Ipietoon tarafından Tadpole's Notez i�in dizayn edildi. Çiçek resmi: Dapino Türkçe Tam Bir Blog