7 Kasım 2010 Pazar

** Kurban bayramı ile ilgili kart ve etkinlik örnekleri





























































Kurban bayramına sayılı günler kaldı.Bu aralar okullarda bayram kartları hazırlıkları hızlandı.
bende bu bayram klasik kartlar hazırlanması yerine yeni ve değişik kartlar hazırlamak için yabancı siteleri araştırdım ve çok güzel kart örnekleri buldum.Bu güzel kartları sizlerle paylaşmak istedim.bu güzel kartları kendiniz hazırlayarak öğrencilerinizle ailelerine göndererek onlara bi jest yapmış olursunuz diye düşünüyorum.
Beğenmenizi umuyorum.Kart hazırlığında olan herkese kolay gelsin..





0 yorum:

 

♥ ♥ ♥ OKUL ÖNCESİ ETKİNLİK PAYLAŞIMI ♥ ♥ ♥ Copyright © 2009 Flower Garden Ipietoon tarafından Tadpole's Notez i�in dizayn edildi. Çiçek resmi: Dapino Türkçe Tam Bir Blog