6 Mayıs 2013 Pazartesi

** Anneler günü için cici etkinlik örnekleri





























































Şiir ve şarkılardan da örnekler paylaşayım.





ANNECİĞİM


Anneciğim seni ben,
Çiçeklerden, yemişten,
Sarı saçlı bebekten,
Canımdan çok severim.

Gitme hep yanımda kal,
Beni kollarına al,
Pembe gülden daha al,
Yanağından öperim.

Melahat UĞURKAN



Güneşin alası çok,
Çocuğa bakar anne.
Her evin çilesi çok,
Evine tapar anne.
Analar çeker yükü,
Gece gündüz çalışır.
Kimsenin bilesi yok,
Yarını yapar anne.
Gelin çiçek derelim,
Yollarına serelim.
Sevgi dolu türkülerle,
Annemize verelim.



Küçücükken Baş Ucumda Bana Ninni Söylerdin,
Sabahları Uyanınca Beni Okşar Severdin,
Benim Annem Güzel Annem Beni Al Dizlerine.
Kucağında Okşa Beni Ninniler Söyle Yine,
Bugün Hala Kulağımda Çınlıyor Tatlı Sesin,
Benim Annem Kalbimin Sen En Büyük Neşesisin.
Benim Annem Güzel Annem Beni Al Dizlerine,
Kucağında Okşa Beni Ninniler Söyle Yine..



Anlat bana anneciğim,
İyileri kötüleri.
Öğret bana öğret bana,
Bir yok göster geleceğe.
Sevgi sende ışık sende,
Duygu sende ışık sende,
Bilgi sende görgü sende,
Sabır sende güzel anneciğim.

0 yorum:

 

♥ ♥ ♥ OKUL ÖNCESİ ETKİNLİK PAYLAŞIMI ♥ ♥ ♥ Copyright © 2009 Flower Garden Ipietoon tarafından Tadpole's Notez i�in dizayn edildi. Çiçek resmi: Dapino Türkçe Tam Bir Blog