10 Eylül 2013 Salı

** Yeni bir eğitim-öğretim yılına yakışacak kapı süsleme örnekleri














Yeni bir eğitim öğretim yılına başladığımız şu günlerde sınıflarımız için farklı değişiklikler yapma heyecanına giren meslektaşlarıma bir fikir olması amacıyla yabancı sitelerde yaptığım araştırma sonucunda bu güzel örnekleri gördüm ve beğendim. Bu örneklerin birebir aynısını yapamayız/yapmak istemeyiz ama farklı değişiklikler yaparak çok daha güzel çalışmalar hazırlanabilir diye düşünüyorum.Bu sene bende sınıfımın kapısına güzel bir süsleme yapmak istiyorum bakalım ben ne yaparım daha karar vermiş değilim.


Yukarıdaki örneklerin bazılarını sınıf mevcut grafiği olarakta düzenleyebilirsiniz.


Faydalı olabilmek dileğiyle

0 yorum:

 

♥ ♥ ♥ OKUL ÖNCESİ ETKİNLİK PAYLAŞIMI ♥ ♥ ♥ Copyright © 2009 Flower Garden Ipietoon tarafından Tadpole's Notez i�in dizayn edildi. Çiçek resmi: Dapino Türkçe Tam Bir Blog