3 Ocak 2014 Cuma

** Civciv yumurtamız




Geçen gün tontikomun kahvaltısı için haşlamış olduğum yumurtayı soyarken birden aklıma neden oğluma cici bir yumurta yedirmeyeyim diye aklıma geldi.Aslında çokta hazırlıksız yakalandım diyebilirim çünkü aklıma yapabileceğim hiç birşey gelmedi.Üstelik beyaz bir tabakta yumurta sunumu hiçte çekici olmayacaktı.Aman neyse ben bi deneyeyim dedim ve hemencik bi civciv ve bi canavarımsı bişey yaptım:)) çünkü hiç bişeye benzemiyordu:)) Neyse İbrahim Mert'e tabağı uzattım ve nasıl sevindi halbuki hiçte kendini belli etmeyen aceleyle hazırlanmış bi tabaktı.Yavrumun çok hoşuna gitti nasıl yiyeceğini şaşırıd hatta ilk önce baya bi baktı inceledi sonrasında ben dayanamadım hadi hammmm yapma zamanı deyip yedirmeye başladım.

Bundan sonra bu yemek sunumlarını deneme vakti geldi anlaşılan.





Oğlumun tabağına bi kuş konmuş :))

0 yorum:

 

♥ ♥ ♥ OKUL ÖNCESİ ETKİNLİK PAYLAŞIMI ♥ ♥ ♥ Copyright © 2009 Flower Garden Ipietoon tarafından Tadpole's Notez i�in dizayn edildi. Çiçek resmi: Dapino Türkçe Tam Bir Blog