3 Ocak 2014 Cuma

** Migrosta Alışveriş çılgınlığı hemde çok ucuza:)




Sadece çikolatalı sos alalım hemde İbrahim Mert evde çok sıkıldı bi gezip gelelim dedik veee migrosa gittik. İyi ki de gitmişiz.Gider gitmez mutlu oldum.Reyonlarda nereye baksam 0.50 kuruş 1 lira yazıyordu eşimi çağırdım baksana doğru mu acaba diye baktı hatta bi tanesinde kararsız kaldık hemen reyondaki görevli yardım etti ve 1 liraymış.

Ne zamandan beri amerikan servis almayı planlarken baktım ki servisler 4lü ve 1 lira şaka gibi geldi:))
Sonrasında evde mutlaka lazım olur diye aldığım ve kullanmaya kıyamadığım tabaklara yenileri eklendi hemde çok cicileri eklendi:))

Neyse çok uzatmayayım ve fotolarda anlatayım .

Bu haftasonu mutlaka migrossaaa uğrayın deyip noktayı koyuyorum:))












0 yorum:

 

♥ ♥ ♥ OKUL ÖNCESİ ETKİNLİK PAYLAŞIMI ♥ ♥ ♥ Copyright © 2009 Flower Garden Ipietoon tarafından Tadpole's Notez i�in dizayn edildi. Çiçek resmi: Dapino Türkçe Tam Bir Blog