5 Şubat 2015 Perşembe

** Eşleştirme çalışmamız








Bu calismayi yapali Çok uzun Zaman oldu Gece gece İbrahim Mert'in cani sıkılınca bu çalismayi yapayim dedim.HAzirlamasi pratik bi calisma cunkU.

İbrahim Mert'in odasindan topladigim 3-5 parca oyuncagin etrafindan cizerek resim defterinin uzerine kopyasini aldim daha sonra pasama ne yapmasi gerektiğini andettim diyeceğim yalan olacak çünkü daha çizer cizmez ne yapması gerektiğini anladi ve tik tik oyuncakları yerine yerleştirdi bile.kisa suren bi etkinlikti bizde o yüzden uzatalim dedik ve her şeklin üzerine duygularimizi anlatan yüz ifadeleri cizdim.sonra neden aglamis olabilir? Neden mutlu sence gibi sorularla etkinligimizi uzattim ve etkinligimiz daha da verimli bi hal almis oldu.



0 yorum:

 

♥ ♥ ♥ OKUL ÖNCESİ ETKİNLİK PAYLAŞIMI ♥ ♥ ♥ Copyright © 2009 Flower Garden Ipietoon tarafından Tadpole's Notez i�in dizayn edildi. Çiçek resmi: Dapino Türkçe Tam Bir Blog