11 Şubat 2015 Çarşamba

** Sekerek 7 rakami yazma










Bugun biranda aklima gelen bir calisma oldu.Aslinda ole ayrintili bi calisma degil. Cocuklara siz halinin uzerinde oturun bende yere bisey cizecegim sizde tahmin etmeye calisin bakalim dedim. Cizmeden once tahminler gelmeye basladi ucak,kuş,yol vs sonra ben cizerken bi ogrencim 7 rakamini taniyip 7 yaziyorsun dedi ve dogru cevapladi.Peki cizdigim bu 7 ile ne yapacagiz ne olacak dedim yine tahminler geldi sonrasinda 7 rakaminin nasil yazilmasi gerektigini anlattim veeee sonra sekerek 7 yazacagimizi ve bunu nasil yapacaklarini anlattim.Basladik sekerek 7 yazmaya.Cocuklarin ck hosuna gitti.Biranda aklima gelen bi etkinligi bu kadar begeneceklerini ummamistim.Hoplamali ziplamali bi etkinlik olunca cok sevdiler.Birara cok eglenceli demi diyerek kendi aralarinda konusmaya başladılar.

Sekme oyunundan sonra bi çubuk aldim elime onun sihirli bi kalem olduğunu söyledim ve bununla 7 yazacagimizi anlattim bunuda sevdiler yani kisaca biz 7 rakamini yazmayi öğrenirken çok eglendik bugün.:))))







0 yorum:

 

♥ ♥ ♥ OKUL ÖNCESİ ETKİNLİK PAYLAŞIMI ♥ ♥ ♥ Copyright © 2009 Flower Garden Ipietoon tarafından Tadpole's Notez i�in dizayn edildi. Çiçek resmi: Dapino Türkçe Tam Bir Blog